Elektronikus Adó Rendszer - Dunakeszi

Tisztelt Adózó!

 

Engedje meg, hogy Dunakeszi Város Önkormányzatának nevében köszöntsem Önt az Elektronikus Adóügyintézési- és Számlaegyenleg Lekérdezési Rendszerünkben!

Dunakeszi Város Önkormányzatának célja, hogy minden területen a lehető legjobb szolgáltatást biztosítsa a lakosság számára, ezért alkotta meg az elektronikus adóbevallás lehetőségét.

Az E-adónak köszönhetően Ön kényelmesen, áttekinthetően, elektronikus úton, akár otthonából is intézheti adóügyeit. Rendszerünk széleskörű tájékoztatást nyújt mind magánszemélyek, mind a helyi vállalkozások számára, például az adózói adatok, számfejtési adatok, feldolgozott adóbevallások, vagy a számlaegyenlegek területén.*

Pótlékszámítási kalkulátorunk az önellenőrzésben, míg adózási naptárunk a feladatok nyomon követésében nyújt segítséget, valamint regisztráció és bejelentkezés nélkül biztosítjuk ügyfeleinknek az elektronikus adóbevalláshoz szükséges dokumentumokat.

Célunk, hogy az Elektronikus Adóügyintézési- és Számlaegyenleg Lekérdezési Rendszer segítségével egy még hatékonyabb és rugalmasabb, átlagfeletti szolgáltatást biztosítsunk Önnek az adóügyintézésben. A szolgáltatással kapcsolatban munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Telefonszám: 27/542-800
E-mail: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Dunakeszi Polgármesteri Hivatal Adóiroda
Ügyfélszolgálati irodánk: 2120 Dunakeszi, Fő út 25.
Ügyfélszolgálati idő: H: 8.00 – 17.30 h
  K, SZ, CS 8.00 – 16.00 h
  P: 8.00 – 12.00 h​

 

Tisztelettel:

Dióssi Csaba

Dunakeszi Város Polgármestere

 

* A szolgáltatást Ügyfélkapu regisztrációval rendelkező személyek vehetik igénybe.

  • Elektronikus úton elküldött nyomtatványt a Dunakeszi Polgármesteri Hivatal csak akkor fogad be, amennyiben a benyújtó (meghatalmazottként, illetve gazdasági társaság törvényes képviselőjeként) rendelkezik érvényes meghatalmazással/bejelentkezéssel a Hivatal felé, illetve a magánszemély (egyéni vállalkozó) regisztrál az e-ado rendszerébe!
  • Amennyiben meghatalmazottként más adózó nevében szeretne adózási adatokat megtekinteni, illetve elektronikus úton nyomtatványt benyújtani, meghatalmazás benyújtása szükséges.
  • Amennyiben Ön meghatalmazottként szeretné használni lekérdező rendszerünket, és érvényes meghatalmazással rendelkezik, úgy a bejelentkezést követően azonnal láthatja a képviselt adózók adatait.
  • Amennyiben magánszemélyként szeretne nyomtatványt benyújtani, illetve adózási adatait megtekinteni, úgy első alkalommal regisztrálnia szükséges. Ezt követően másnap, a bejelentkezés után válnak elérhetővé a kért információk, illetve nyomtatványt ekkortól tud benyújtani elektronikusan.
  • Kérjük, hogy a regisztráció és a bejelentkezés/meghatalmazás készítés menetének megismeréséhez kattintson ide!
Fejlesztette a Komunáldata Számítástechnikai Fejlesztő és Szolgáltató Kft. (2010.)